Sallikaa mun nauraa

Terve kamelit,

Matte oli toissaviikonloppuna seuraamassa Veikkolassa Rallytokon SM-kisoja. Kuten tavallista, siitäkään ei mitään hyvää seurannut.

Sillon ko mun sisko oli vielä täällä, niin tää meidän lauman marssijärjestys oli hyvässä harmoniassa, etten melkein sanois että täydellinen. Minä koulutin mattea, matte koulutti noutajaa, ja noutaja tykkäs kun sitä koulittiin.

Nykkun ollaan sitten jääty kaksin, niin matte päätti rallytokon innottamana, että se alkaa kouluttamaan mulle niitä liikkeitä. Siis MULLE.

MUAHHAHHAHHHAAAA, ei kun siis, virallisesti tietty sanoin että ”Aiku kiva”. Mutta MUAHHAHHAAA silti.

Olen nyssit pari kertaa sen mieliks totellut ”istu” -käskyä, mutta sanokaa mun sanoneen, että sehän nähdään vielä, kuka niitä pujotteluja, kieppejä ja putkeen syöksyntöjä sinne radalle päätyy tekemään. Vaihtoehtoja on kaks, ja vinkkinä sanon että se en o minä. Niin totta kuin nimeni on Mäyräkoira!

Nymmää painun tupsluureille, ei uskois mutta kovasti partaansa nauraminenki voi väsyttää. Kauniita unia!

Categories: Uncategorized | 12 kommenttia

Artikkelien selaus

12 thoughts on “Sallikaa mun nauraa

  1. Voi Mauri, sinä olet ihana. Nauraisin, jos en pelkäisi sen sattuvan selkääni. Terkkuja täältä Kirkkonummelta, M-L ja Ossi.

  2. heh heh, kiitos! 🙂 Meitä onkin sitten kaksi komiaa ja ihanaa poikaa ihan naapurikylissä toisistaan! Terkkuja Kirkkonummelle, t. Mauri-setä

  3. Otan osaa… noi mammat on vähän tollasia. Mullekin on aloitettu joku ohitustreeni, kun kuulemma oon ruvennu rähiseen vastaantulijoille. Mut eiks se oo ihan luonnollista rähistä vaarallisilta näyttäville ranskiksille ja sen sellaisille, naapurikorttelin kulmalle ilmestyneestä patsaasta puhumattakaan?!? No näissä ihmisväen tempauksissa on kyllä se hyvä puoli, että nameja sataa, kun vaan välillä viittii istahtaa tai mitä ne sit millonki haluaa tehtävän. Koita kestää kuomaseni!:D

    • Joo, nää ihmeharjotukset on näitä (uskaltaakohan sitä tähän ees kirjottaa) naisväen kotkotuksia, eiks jeh. Ja oot kamu ihan oikeessa, namejahan näistä harjotuksista saa kyllä hyvin! Terkkuja Turkuun! t. Mauri-setä

  4. Pitkäveteistähän elämä olisi ilman matteja ja mammoja. Hiukan kannattaa ottaa ns. opikseen, kunnes on tarpeeksi nameja kertynyt massuun, sitten voikin jo heittää pyyhkeen kehään. Tupsluureille, mars!

    • Sääpä sen sanoit Vili – nameja ensin kupu pullolleen niin sitten jaksaa ottaa kunnon tupsluurit päälle, näin on!

  5. Oooookei…mulle heti sellainen visio putkahti tän kuuluisan sialuni silimän eteen, että matte syöksyy kuin tuli hännän alla tunnelista sisään…ja mäyräherra katsoo vierestä! 😀 Kiitos taas näistäkin nauruista, Mauri-setä! 😀 😀

    • Eipä kestä, tervetuloa vaan naurajien joukkoon – nauretaan tolle mun mattelle oikeen urakalla niin ehkä se unohtaa moiset kummajaismaiset suunnitelmat! 😀

  6. Voi mitkä naurut mä sainkaan, Mauri-kulta! Kyllä nuo emännät on säälittäviä tapauksia – kuvittelevat kouluttavansa meitä! Annetaan niiden höösätä ja nauretaan me päälle pitkään ja hartaasti! Muiskut!<3

    • Näin me tehdään Mirkku-söpöliini, hihitetään ja hahatetaan yhdessä noiden ihmisten kummille ideoille! Muiskuja sulle kans, oikeen kunnolla! T. Mauri-setä

  7. Tota noin niin…sanovat ettei vanha matte uusia temppuja opi. Mut yrittänyttähän ei laiteta, eihän? Yritä opettaa sille vaikka että miten otetaan pii-iiitkät tupsluurit. Kyllä mää luulen, et sen se ny ainaski oppii. Tsihhih, naureskelen täällä partaani, kun kuvittelen…

    • juu niin se varmaan on, toi ko on aika kovapäinen tapaus muutenki toi mun matte. Mutta tuplsuurien päälle se kyllä ymmärtää, ei sitä sais aamulla millään hereille kun kello soi. Niinku ei muakaan. Terkkuja sulle typyseni! t. Mauri-setä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

